Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Média

News List
szept 12, 2019

A Nestlé ma bejelentette, hogy 2050-ig nullára kívánja csökkenteni az üvegházhatású gázkibocsátását, ezzel a Párizsi Egyezmény legambiciózusabb célját, a globális hőmérséklet-emelkedés 1,5 °C-ra szorítását támogatja. Cégünk az e hónapban megrendezésre kerülő ENSZ Éghajlat-politikai Csúcstalálkozója előtt írja alá a ’Business Ambition for 1.5°C’ (1,5 °C-os üzleti célkitűzés) vállalást. 

A bejelentéssel a Nestlé fokozza az éghajlatváltozással kapcsolatos erőfeszítéseit, ami az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentésére irányuló egy évtizedes munkán alapul. 
Az elmúlt négy év során a cégünk azokhoz a tudományosan megfogalmazott célokhoz igazította saját célkitűzéseit, melyek a hőmérséklet-emelkedés mértékét 2°C alá kívánják szorítani. Vezető szerepet kívánunk betölteni az éghajlatváltozás kezelésében, és a következő két évben az 1,5°C-os korláttal összhangban álló, köztes célokat is megfogalmazó, határidőhöz kötött tervet határozunk meg. Évente áttekintjük az elért eredményeket, ezzel is biztosítva, hogy a kijelölt úton haladjunk vállalásainkkal kapcsolatban.  

Tetszett? Oszd meg másokkal!
szept 12, 2019

A megnyitón Mark Schneider, a Nestlé vezérigazgatója elmondta: „Olyan világról álmodunk, amelyben semmilyen csomagolóanyag nem végzi hulladékként vagy szemétlerakóban. Ennek érdekében újrahasználható csomagolási megoldásokat és úttörő környezetbarát csomagolóanyagokat vezetünk be. Emellett a hulladékmentes világ érdekében támogatjuk az újrahasznosítással foglalkozó helyi infrastruktúrák fejlesztését is. A Nestlé Csomagolástechnikai Intézete lehetővé teszi számunkra, hogy világszerte fenntartható csomagolási megoldásokat hozzunk létre a Nestlé termékeihez.”

A Nestlé Csomagolástechnikai Intézet számos tudományos és technológiai kérdéssel foglalkozik, ide tartoznak főként az újratölthető és újrahasználható csomagolás, egyszerűsített csomagolóanyagok, újrahasznosított csomagolóanyagok, nagy teljesítményű nem áteresztő papírok, valamint bioalapú, komposztálható és biológiai lebontható anyagok.

Tetszett? Oszd meg másokkal!
szept 11, 2019
Starbucks at home
Új időszámítás kezdődik a kávé szerelmesi számára, ugyanis Magyarországon is elérhetővé vállnak a Nestlé STARBUCKS at Home termékek. Az új márka bevezetésnek köszönhetően a Nestlé világszerte megerősítette kávépiaci pozícióját, hiszen a NESCAFÉ, a DOLCE GUSTO és NESPRESSO mellett az amerikai márkaóriás otthoni termékportfóliójának disztribúciójáért is felel. A magyarországi kiskereskedelmi és online forgalmazás szeptemberben indul, ezzel pedig a forgalmazó cég hazai befolyása is jelentősen növekszik. 
Tetszett? Oszd meg másokkal!