Rólunk

A Nestlé a világ egyik legnagyobb ital- és élelmiszeripari vállalata. Több mint 2 000 márkánk van a világszerte ismert, ikonikus termékektől a helyi kedvencekig, és a világ 191 országában vagyunk jelen.

A Nestlénél a jövő generációiról történő gondoskodás a cég
DNS-ének része, amióta Henri Nestlé 1866-ban kifejlesztette
a gyermektápszerek elődjét. Vállalati célunkkal összhangban
a világon mindenhol arra törekszünk, hogy a fogyasztókat
hozzásegítsük a jobb életminőség és az egészségesebb jövő
megvalósításához

Noszek Péter a Nestlé Magyarország Ügyvezető Igazgatója

 

Célunk

Partnereinkkel együttműködve célunk, hogy a jobb életminőségért és az egészségesebb jövőért tegyünk. Azért dolgozunk, hogy a világot jobbá és egészségesebbé formáljuk, és az embereket egészségesebb életmódra ösztönözzük. Ezzel járulunk hozzá a társadalmi fejlődéshez, biztosítva vállalatunk hosszú távú sikerességét is.

Törekvéseink

2030-ig három átfogó cél teljesítését tűztük ki magunk elé, melyek útmutatóként szolgálnak munkánk során és segítik az ENSZ fenntartható fejlődési céljainak (SDG) elérését. 

50 millió
gyermeknek segítünk egészségesebb életet élni





30 millió,
üzleti tevékenységünkhöz közvetlenül kapcsolódó közösség megélhetésén segítünk javítani
Community
Tevékenységünk valamennyi
környezeti hatását
igyekszünk teljesen kiküszöbölni



Föld

Történetünk

Célunk, hogy egy jobb és egészségesebb világot formáljunk. Vállalatunk története ezzel indult több mint 150 évvel ezelőtt, amikor Henri Nestlé megalkotta a csecsemőtápszer elődjét, ezzel megmentve egy gyermek életét.

Értékeink

Üzleti tevékenységünk tükrözi értékeinket: mindig a törvények betartásával és becsületesen, kollégáinkat és partnereinket tiszteletben tartva járunk el.
Üzleti alapelveinkről itt olvashatsz.