Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

 

 

Amióta Henri Nestlé 1866-ban kifejlesztette a gyermektápszerek elődjét, a Nestlénél a jövő generációiról történő gondoskodás a cég DNS-ének része. Vállalati célunkkal összhangban a világon mindenhol arra törekszünk, hogy feltárjuk az ételekben rejlő erőt és ezáltal generációk életminőségét tegyük jobbá.
Noszek Péter a Nestlé Magyarország Ügyvezető Igazgatója

 

 

Célunk

Legfontosabb célunk, hogy feltárjuk az ételekben rejlő erőt és ezáltal generációk életminőségét tegyük jobbá. Azért dolgozunk, hogy a világot fenntarthatóbbá és egészségesebbé formáljuk, és az embereket egészségesebb életmódra ösztönözzük. Ezzel szeretnénk értéket teremteni a társadalomnak, amelyben működünk, ezzel is biztosítva vállalatunk hosszú távú sikerességét is.

 

 

Törekvéseink

Vállalati küldetésünknek megfelelően három olyan területen fogalmaztuk meg céljainkat, ahol változásokat szeretnénk elérni. Ez irányú törekvéseink fókuszában az egyének és a családok, a közösségek és a bolygónk állnak. Céljaink megfelelnek és összhangban vannak az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaival, és elősegítik azok megvalósulását. 
 

Our impact areas
AZ EGYÉNEKÉRT ÉS CSALÁDOKÉRT

Célunk,hogy
50 millió
gyermek egészségesebb életéhez járuljunk hozzá.
A KÖZÖSSÉGEKÉRT

2030-ra globálisan
30 millió
üzleti tevékenységünkhöz közvetlenül kapcsolódó közösség megélhetésén szeretnénk javítani.
A BOLYGÓNKÉRT

2030-ig igyekszünk
Teljesen
kiküszöbölni tevékenységünk valamennyi környezeti hatását.

 

Értékeink

Tiszteleten alapuló értékeinket követve szeretnénk hozzájárulni egy jobb, egészségesebb világhoz. Folytatjuk alapítónk, Henry Nestlé örökségét, aki több mint 150 éve az életeket mentő csecsemőtápszert kifejlesztette.