Sort by
Sort by

Felelős marketingkommunikáció

A fogyasztók megfelelő tájékoztatására vonatkozó alapelvek 1999-es első kiadása óta, a Nestlé Üzleti Alapelvek részét képezik. Az Alapelvek időszakos felülvizsgálaton esnek át. A kiegészített és részletes Alapelvek 2002-ben jelentek meg. Az Alapelveket a gyerekek tekintetében 2004 és 2007 folyamán, illetve legutóbb 2011 szeptemberében frissítettük.

A Fogyasztói Kommunikációs Alapelveink:

 

2014 decemberétől megvalósítjuk az EU Vállalás táplálkozási kritériumokra vonatkozó Fehér Könyvében foglaltakat.

A 35%-ban vagy ennél nagyobb arányban 12 év alatti gyereknézőket célzó műsorokban reklámozott valamennyi termékünknek meg kell felelnie az EU Vállalásban foglalt általános táplálkozási kritériumoknak.

Az EU Vállalás Fehér Könyve értelmében nem reklámozunk édességeket 12 éven aluli gyerekek számára.

• támogatják a mértékletességet, az egészséges táplálkozási szokásokat és a fizikai aktivitást, valamint, a gyerekek esetében, a szülői tekintély csorbítatlanságát és a népszerűséggel vagy sikerrel kapcsolatos irreális elvárások keltésének elkerülését;
• betartásuk minden marketinggel és reklámozással foglalkozó munkatársunknak és ügynökségünknek kötelező;
• kitérnek a gyerekeknek szóló felelős kommunikáció és reklámozás kérdésére: egyrészt tiltják a reklámozást a 6 éven aluliaknak, másrészt a 6-12 évesek felé irányuló marketingtevékenységeket az NF kategóriába kerülő termékekre korlátozzák - ezek hozzájárulnak a kiegyensúlyozott étrendhez, és egyértelmű cukor-, só- és zsírbeviteli korlátokat tartanak be.

 

A Nestlé 2007-ben az elsők között írta alá a gyermekek részére történő marketing tevékenységre vonatkozó EU Vállalást, amely egy újabb lépést jelentett a gyermekek megfelelő étkezési szokásainak és egészséges életmódjának kialakítása felé.

A tájékoztatás terén tett vállalásainkról itt olvashat.

 

Bébiételek és tápszerek marketingje

 

A Nestlé 2011 óta az egyetlen csecsemőtápszer gyártó, amely szerepel az FTSE felelős befektetési indexén.

Az FTSE4Good index a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási gyakorlatokat elemzi több mint 2300 szervezetnél világszerte. Az FTSE4Good elsősorban az intézményi befektetőknek biztosít értékelési rendszert. A mutatószám-rendszer célja, hogy a befektetők megtalálják azokat a vállalatokat, amelyek megfelelnek az elismert vállalati felelősségvállalási sztenderdeknek.

Követve az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlásait, teljes mértékben támogatjuk a csecsemők kizárólag szoptatással történő táplálását 6 hónapos korukig. A Nestlé folyamatos kutatásai során felhalmozott, a szoptatás hosszú távú jótékony egészségügyi hatásaival kapcsolatos tudományos ismeretek alapján célunk, az olyan tápszerek fejlesztése a 6 hónapnál idősebb vagy anyatejjel nem táplálható csecsemők számára, amelyek az anyatej tápértékét klinikailag bizonyítottan a leginkább megközelítik.

Összhangban az Egészségügyi Világszervezettel, a Nestlé Egészséges Kezdet, Egészséges Élet programon keresztül szeretnénk oktatni az érintetteket a gyermekek első 1000 napjának fontosságáról, amely megfelelő alapot ad egy egészségesebb életre a későbbiekben.

Egészséges Kezdet, Egészséges Élet programunkról itt olvashat.