Újdonság a csokoládé és a zöld tea szerelmeseinek

Az új, Matcha zöld teás KitKat Japán ízvilágát hozza el Európába

To Press Releases listfebr. 20, 2019

A Nestlé idén tavasszal Európában is bevezeti a Japánban igen népszerű KitKat Matcha zöld teás változatot.

A Matcha zöld teás KitKat csokoládét a Japánban már évek óta kapható több mint 350 variáció egyik legnépszerűbb változata ihlette, amely idén tavasszal már az európai fogyasztók számára is elérhető lesz.

A matcha porított zöld teából készült hagyományos ital, amit a kifinomult teaszertartás részeként már évszázadok óta fogyasztanak Japánban. A Matcha zöld teás KitKat bársonyos fehér csokoládéval készül, aminek köszönhetően zamata édes és aromás.

"A KitKat az egész világon nagyon népszerű, amióta 1935-ben megjelent az Egyesült Királyságban. Az innovatív, különleges ízváltozataival a Nestlé az előző húsz évben egészen más szintre emelte a KitKat csokoládét, így különösen nagy öröm, hogy Japán egyik legikonikusabb és legnépszerűbb KitKat szeletét idén elhozhattuk Európába is" - mondta Alexander von Maillot, a Nestlé édesség üzletágának vezetője.

Az európai piacra gyártott Matcha zöld teás KitKat UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbab, valamint Japánból és Kínából származó valódi Matcha zöld tea por felhasználásával készül.
Az új termékbevezetés a KitKat Ruby 2018-as európai bevezetésének folytatása, mellyel a Nestlé az új trendekkel kísérletezni vágyó fogyasztók növekvő igényeit elégíti ki.

Japánban az egyetemen a felvételizők úgy tartják, hogy a KitKat szerencsét hoz a vizsgán. A szokás Kjúsú szigetéről ered, mivel az ottani dialektusban a csokoládé neve úgy hangzik, mintha azt mondanánk „Kitto kacu to! ”, azaz „Tuti nyertes!” A Nestlé becslései szerint minden harmadik diák vásárol KitKat szeletet a vizsgák előtt, és minden ötödik be is viszi magával.

Ha többet szeretne megtudni a KitKatról Japánban, látogasson el a japán Kitkat angol nyelvű weboldalára: https://nestle.jp/brand/kit/inbound/en/ 

Az eredeti angol nyelvű közlemény itt található: https://www.nestle.com/media/news#itemPerPage=8