Személyi változások a Nestlé Hungária vezetésében

To Press Releases listfebr. 5, 2019

2019. januárjától Dr. Tompa Gábor lett a Nestlé Hungária új Corporate Communication and Public Affairs igazgatója. A szakember 2003-tól vállalati jogászként nyújtott támogatást a svájci vállalat számára, majd 2011-től Public Affairs manager, 2015-től pedig Public Affairs igazgatói pozícióban tevékenykedett.

A vállalati kommunikációs és közkapcsolati feladatokat egyaránt lefedő új struktúra lehetőséget ad arra, hogy a Nestlé hatékonyan kihasználhassa a belső és külső kommunikációjában rejlő szingergiákat. Új pozíciójában a szakember egyaránt képviseli a Nestlé hazai és nemzetközi Közös Értékteremtési célú törekvéseit, ideértve a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért, valamint a Nestlé a Fiatalok Foglakoztatásáért programokat.
 



Szilva Mónika vezeti mostantól a Maggi márkát, azaz a Nestlé Food Üzletágát. Fő feladata az üzletág továbbfejlesztése lesz, válaszokat találva a megváltozott táplálkozási szokások miatti kihívásokra. A szakember emellett továbbra is ellátja a Nestlé Fogyasztói Marketing vezetői feladatait is, ideértve a média, a digitális kommunikáció, valamint a fogyasztói és shopper insight kommunikációs területeket.
Szilva Mónika több mint 20 éve csatlakozott a Nestléhez, kezdetben az Italok Üzletágat vezette, irányítása alatt került bevezetésre a kapszulás kávék piacán a ma már piacvezető NESCAFÉ Dolce Gusto, majd indult el a márka webshopja. 2016-ban a Nestlé Vállalati Kommunikációs és Fogyasztói Marketing Igazgatója lett, ő felelt többek között a vállalat külső és belső kommunikációjáért, ideértve a kríziskommunikációt és a Nestlé márka építését is.



2019. január 1-től Bálint Gergely tölti be a Nestlé Hungária Kereskedelmi Igazgatói pozícióját. A szakember 8 év FMCG kereskedelmi tapasztalat után, 2011-ben csatlakozott a svájci élelmiszeripari óriás édesség divíziójához Category Sales Managerként.

Két évvel később a vállalat Out of Home üzletágának vezetője lett, majd 2016-tól a cég Food üzletágát irányította.
Széles körű tapasztalata, üzleti sikerei, lendületes személyisége garancia arra, hogy a vállalat továbbra is sikeresen tudjon reagálni a piac diktálta kihívásokra.