Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Közlemény


 

A Nestlé Hungária Kft. közleménye a Nescafé3in1 Effekt promócióval kapcsolatban


Többen érdeklődtetek a futó Nescafé3in1 Effekt promócióval kapcsolatos szavazás és döntés hátteréről, különös tekintettel arra, hogy miért nem került a döntőbe Szolnoki János pályázata. Szeretnénk hangsúlyozni, hogy minden a játékszabályok szerint történt. Felvettük a kapcsolatot Jánossal és ő is megerősítette, tisztában van azzal, hogy minden az előre közzétett szabályoknak megfelelően történt.  Akiket a részletek bővebben érdekelnek, azoknak összefoglaljuk a játék menetét.
Mi a Nescafé-nál azzal a céllal indítottuk a versenyt, hogy támogassuk a kreatív, egyedi ötletek megvalósítását, és örömmel láttuk, hogy 637 pályázat érkezett. A pályázatokat zsűri értékelte, és a kiírásnak megfelelően a döntőbe 30 projekt került. Ezek között találhatjuk pl. a Gyerekmentők támogatását, vagy a Hajléktalanokkal a Hajléktalanokért projektet. A döntésnél számtalan szempontot vettünk figyelembe, nem a Like-ok magas száma számított (a kiírás szerint már 20 Like elegendő volt ahhoz, hogy a pályázat elbírálásra kerüljön), továbbá semmilyen személyes, külső érdek nem befolyásolta a zsűri döntését. Várjuk a verseny döntőjének alakulását, hogy 5 millió Ft értékben segíthessük a győztes projektek megvalósítását.

 


 

Statement of Nestlé Hungária Kft. on Nescafé3in1 Effekt promotion


Many of you have asked for clarity about the voting and judging process for the Nescafé 3in1 Effect and specifically asked why János Szolnoki  didn’t win it.  We have looked into this carefully and can confirm that the rules of the competition were followed fairly and we have been in direct contact with János and have been able to reassure him that no guidelines were broken.
For those who want to understand a little more about what happened, here is the detail. We at Nescafé created this competition with the aim of financially supporting project ideas and were delighted to receive 637 applications. All entries were considered by a judging panel and a shortlist of 30 project ideas were selected – these included an ambulance for children and a shelter programme for homeless people. The judging was based on a broad range of criteria, not based on the number of ’likes’ received (a minimum of only 20 likes was required).  No personal circumstances had any bearing on the judges’ final decision.  We are looking forward to the rest of the competition and helping the winning entry achieve its goal with a donation of 5 million HUF.