Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Felelős marketingkommunikáció a gyermekek irányába

Felelős marketingkommunikáció

A Nestlé már sok éve tesz önkéntes lépéseket a gyermekeket célzó felelős marketingtevékenységek terén:

  • A vezető élelmiszeripari vállalatok egyikeként korlátozzuk a 16 év alattiakat célzó fizetett médiamegjelenéseket. A korlátozások olyan termékkategóriákat érintenek, mint a hozzáadott cukrot tartalmazó édességek, jégkrémek és vízalapú italok.  
  • Hat év alatti gyermekeket nem szólítunk meg marketingkommunikációval.  
     

A közösségi médiában reklámoznak? Mi a helyzet az influenszerekkel?

Minden marketingcsatornán, így a tévében, közösségi médiában, gaming területen és rendezvényeken is korlátozzuk a 16 éven aluliakat célzó fizetett reklámokat. A szabályzatunk az influenszerekkel kialakított együttműködésünkre is kiterjed, így 18 év alatti influenszerrel nem szerződünk. 

Ezen felül 18 évnél fiatalabbakról nem gyűjtünk személyes adatokat marketingkommunikációs célból.