Szeptember 26. és október 9. között újra összefog a Nestlé és a Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen. A kampányidőszakban a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben megvásárolt termékek értékének 1 százalékát a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek ajánlja fel, amelyet a Tesco a kampány végén ugyanakkora összeggel kiegészít.
A befolyt összeget az Élelmiszerbank élelmiszercsomagok összeállítására és nélkülözőkhöz való eljuttatására fordítja.
A Nestlé 2008 óta stratégiai partnere a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek. Velük együttműködve évek óta rendszeresen segítettük élelmiszeradományokkal a rászorulókat.
„Tevékenységünkből kifolyólag fontosnak tartjuk, hogy különböző együttműködésekkel folyamatosan támogassuk az élelmiszerhiány felszámolásáért küzdő szervezetek munkáját. A Nestlé Hungária 2008 óta a Magyar Élelmiszerbank Egyesület stratégiai partnere, 2018-ban közel 35 millió forint értékben adományoztunk terméket számukra. Nagyon örülünk annak, hogy a termékeken felül most a vásárlók segítségével extra erőforrással is hozzájárulhatunk az egyesület munkájához - mondta Tompa Gábor, cégünk kommunikációs igazgatója.