Vissza a Történetekhez
2 PERC ELOLVASNI

A március 21-24. között megrendezésre kerülő 12. Spuri BALATON Szupermaraton támogatója és a balatonszemesi frissítőpont házigazdája legújabb termékünk, a BALATON Szemes. A rendezvényen beszélgetett Mester Péter Édesség Üzletág Vezetőnk Takács Józseffel, Balatonszemes polgármesterével.

Mester Péter – Polgármester Úr, amikor alig egy éve először beszélgettünk, hogy szeretnénk bevezetni egy új terméket a BALATON márka alatt Szemes néven, milyen gondolatai támadtak, milyen érzései voltak? 

 

Takács József - Tősgyökeres szemesiként mondhatom, ez nagyon nagy dolog, hogy a BALATON szelet márka alá a Szemes név is felkerült. Megmondom őszintén meglepődtem, nem számítottam rá, hogy ilyen hamar megjelenik majd a termék a piacon, arra pedig pláne nem, hogy már az első hetek után ilyen felkapott lesz a környéken. A településnek ez sokat jelent, emellett jó reklámhordozó is. Különösen nagy öröm, hogy ilyen jó minőségű magyar márka nevét adhatta a településünk.
Ez a szemesiek mellett az ide látogató pihenni vágyóknak is sokat fog jelenteni, hiszen 1.870 fő állandó lakosunk mellett 165 ezer vendégéjszakánk van egy évben. A Dél-Balatonon a 3. legtöbb vendégéjszakát fogadó település vagyunk!

Mester Péter - A BALATON szelet márka egyik célja, hogy hirdesse, támogassa az aktív/ sportos életformát, emiatt folyamatosan szponzorálunk különböző sport rendezvényeket, például a Balaton átúszást vagy a Balaton Maratont, aminek kapcsán most itt vagyunk Önöknél. A Spuri Balaton Szupermaraton balatonszemesi frissítő pontja azért is jelképes számunkra, mert az emberek feltöltődni jönnek Balatonszemesre, a BALATON Szemes termékünk egyik üzenete pedig szintén erre a gondolatra épül, „Ha feltöltődésre vágysz ne csak szemezz vele!”. Mennyire fontos Ön számára a feltöltődés, kikapcsolódás és a megújulás? 

Takács József - A településnek célja a folyamatos fejlődés, és hogy minél több turista látogasson el hozzánk. Várható beruházásainkkal is szeretnénk a pihenni vágyókat, a családokat, a gyerekeket kiszolgálni. Ilyen például a strandfejlesztési pályázat, amit elnyertünk.

Mester Péter - Erős közös pont, hogy a BALATON márkával támogatjuk a sportokat, és már fel is merült, hogy együttműködünk a rövidesen induló röplabda akadémiájuk kapcsán. A BALATON egy 70 éves márka, így a tradíciókra sokat adunk, de a folyamatos fejlődés, megújulás elkerülhetetlen számunkra is, hogy Önöknek is. Szeretnénk együtt építeni Balatonszemes hírnevét és a BALATON Szemes márka ismertségét, keressük továbbra is az együttműködési lehetőségeket.

Takács József - Más rendezvényekkel is szívesen támogatjuk a közös érdekeinket, ezeknek akár helyszínt biztosítunk, örömmel vesszük az új ötleteket. Balatonszemes is szeretne hozzájárulni a termék sikeréhez.

Mester Péter - Végül meg szeretném kérdezni Polgármester Úr, amikor legutóbbi látogatásom alkalmával hoztam egy kis BALATON Szemest kóstolónak, azzal fogadott, hogy „na végre itt a Szemes, a mi fiunk”, milyen volt a termékünk fogadtatása a Kollégái körében?

Takács József - A kóstoló terméket nagyon jónak tartották, ízlett mindenkinek. Dicsérték nemcsak az ízvilágát, de az összetételét is. Emellett ne felejtsük el a frappáns névválasztást a „szemest” ugye, ami utal a magokra, aszalványokra, de a községünkre is, ami jó érzéssel tölti el a kollégákat is.