A Nestlé...a világ egyik legnagyobb ital- és élelmiszeripari vállalata. Több mint 2 000 márkánk van a világszerte ismert, ikonikus termékektől a helyi kedvencekig, és a világ 191 országában vagyunk jelen.

A Nestlénél a jövő generációiról történő gondoskodás a cég DNS-ének része, amióta Henri Nestlé 1866-ban kifejlesztette a gyermektápszerek elődjét. Vállalati célunkkal összhangban a világon mindenhol arra törekszünk, hogy a fogyasztókat hozzásegítsük a jobb életminőség és az egészségesebb jövő megvalósításához
Noszek Péter a Nestlé Magyarország Ügyvezető Igazgatója

 

Célunk

Legfontosabb célunk, hogy a jobb életminőségért és az egészségesebb jövőért tegyünk. Azért dolgozunk, hogy a világot jobbá és egészségesebbé formáljuk, és az embereket egészségesebb életmódra ösztönözzük. Ezzel járulunk hozzá a társadalmi fejlődéshez, biztosítva vállalatunk hosszú távú sikerességét is.

 

Törekvéseink

2030-ig három átfogó cél teljesítését tűztük ki magunk elé, melyek útmutatóként szolgálnak munkánk során és segítik az ENSZ fenntartható fejlődési céljainak elérését. 

Our impact areas
AZ EGYÉNEKÉRT ÉS CSALÁDOKÉRT

Segítünk
50 millió
gyermeknek egészségesebb életet élni
A KÖZÖSSÉGEKÉRT

Segítjük javítani
30 millió
üzleti tevékenységünkhöz közvetlenül kapcsolódó közösség megélhetését
A BOLYGÓNKÉRT

Igyekszünk
Teljesen
kiküszöbölni tevékenységünk valamennyi környezeti hatását

 

Értékeink

Tiszteleten alapuló értékeinket követve szeretnénk hozzájárulni egy jobb, egészségesebb világhoz. Folytatjuk alapítónk, Henry Nestlé örökségét, aki több mint 150 éve az életeket mentő csecsemőtápszert kifejlesztette.