Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Média

News List
jul 31, 2020

Nem csupán megőrizni volt képes lendületét, még javítani is tudott a 2019-es félévi adatokhoz képest a Nestlé Hungária: a cég forgalma 5,7 százalékkal bővült, ami elsősorban az exportnak volt köszönhető. A magyarországi értékesítési árbevételre sem lehet panasz: a közel 27,5 milliárd forintos volumen 4,3 százalékos növekedést mutat a bázisidőszakhoz képest.

Több mint biztató jelek ezek egy olyan hathónapos periódus után, amelynek leginkább meghatározó tényezője a pandémia miatti átfogó és drasztikus gazdasági visszaesés volt. „A magyar élelmiszeripar meghatározó szereplőjeként a koronavírus következtében kialakult helyzetben sem dőlhettünk hátra: kiemelt, stratégiai feladatunk volt a lakosság folyamatos ellátása élelmiszerrel és állateledellel” – fogalmazott Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója, aki a dolgozók biztonságának és egészségének megóvása mellett a vállalat legfontosabb céljai közé sorolja a kollégák anyagi biztonságának megőrzését is.

Tetszett? Oszd meg másokkal!
Jun 10, 2020
Új vezetők a Nestlé élén
Tetszett? Oszd meg másokkal!
May 26, 2020
Gyakrabban ebédel együtt a család a karanténban. Országos felmérés a koronavírus-járvány alatti táplálkozási szokásokról
Tetszett? Oszd meg másokkal!