Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Média

News List
okt 17, 2019
Újrahasznosítási kisokos sajtó
Egy átlagos európai polgár évente 4,8 tonna hulladékot termel, aminek a jelentős része műanyagból készült csomagolóanyag. Emiatt az Európai Unió 2025-re az összes csomagolási hulladék 65 százalékát szeretné újra feldolgozni, a műanyag palackok negyedét pedig újrahasznosított alapanyagból gyártaná. De vajon mit tehet egy átlagember, hogy elérhessük ezeket a fontos célokat? A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata, a Nestlé Újrahasznosítási Kisokost készített, mely gyakorlati tanácsokat ad a felelős hulladékgyűjtéshez.
Tetszett? Oszd meg másokkal!
szept 26, 2019
Élelmiszerbank 2019

Szeptember 26. és október 9. között újra összefog a Nestlé és a Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen. A kampányidőszakban a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben megvásárolt termékek értékének 1 százalékát a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek ajánlja fel, amelyet a Tesco a kampány végén ugyanakkora összeggel kiegészít. Az Élelmiszerbank a befolyt támogatásnak köszönhetően nélkülöző családoknak segít élelmiszercsomagok összeállításával, és a rászorulókhoz való eljuttatásával.

Az akcióban az összes magyarországi Tesco hipermarket részt vesz, így a vásárlók az ország minden területéről támogathatják az Élelmiszerbank munkáját a kampányban résztvevő édességek, kávé, babatápszer, állateledel és egyéb termékek megvásárlásával. Az akcióban részt vevő márkák és termékek teljes listája elérhető a Tesco és a Nestlé Hungária weboldalán. Az Egyesület minden 1000 forint támogatásból nagyságrendileg 30 000 forint értékű, a vállalati partnerei által adományozott termékeket tartalmazó élelmiszercsomagot állít össze és juttatja el azok számára, akik igazán rászorulnak a segítségre. 

Tetszett? Oszd meg másokkal!
szept 12, 2019

A Nestlé ma bejelentette, hogy 2050-ig nullára kívánja csökkenteni az üvegházhatású gázkibocsátását, ezzel a Párizsi Egyezmény legambiciózusabb célját, a globális hőmérséklet-emelkedés 1,5 °C-ra szorítását támogatja. Cégünk az e hónapban megrendezésre kerülő ENSZ Éghajlat-politikai Csúcstalálkozója előtt írja alá a ’Business Ambition for 1.5°C’ (1,5 °C-os üzleti célkitűzés) vállalást. 

A bejelentéssel a Nestlé fokozza az éghajlatváltozással kapcsolatos erőfeszítéseit, ami az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentésére irányuló egy évtizedes munkán alapul. 
Az elmúlt négy év során a cégünk azokhoz a tudományosan megfogalmazott célokhoz igazította saját célkitűzéseit, melyek a hőmérséklet-emelkedés mértékét 2°C alá kívánják szorítani. Vezető szerepet kívánunk betölteni az éghajlatváltozás kezelésében, és a következő két évben az 1,5°C-os korláttal összhangban álló, köztes célokat is megfogalmazó, határidőhöz kötött tervet határozunk meg. Évente áttekintjük az elért eredményeket, ezzel is biztosítva, hogy a kijelölt úton haladjunk vállalásainkkal kapcsolatban.  

Tetszett? Oszd meg másokkal!