Sort by
Sort by

Barátságkampányt indít a NESCAFÉ 3in1

Vissza a sajtóközleményekre

A közösségi médiában hisz, de a közös kávézásban rejlő lehetőségeket, személyes találkozásokat különösen fontosnak tartja a NESCAFÉ. A márka annak is utánanéz, hogy hol szerezzük barátainkat és hogyan ápoljuk a barátságot mi magyarok. 

A barátság áll a NESCAFÉ 3in1 tavaszi-nyári kommunikációs aktivitásainak fókuszában. Az Igazán barátok? kampány főszereplője Tomi, aki sorra keresi fel régen nem látott Facebook-ismerőseit, hogy a felületes kapcsolattartást személyes élménnyel, egy csésze kávé mellett elköltött beszélgetéssel gazdagítsa. A találkozásokról készült néhány perces filmeket a NESCAFÉ Facebook-oldalán és Youtube-csatornáján lehet megtekinteni. A kampány a francia Publicis ötlete alapján Franciaországban már sikerrel futott, a magyarországi megvalósításért a HPS felel. 

A nemzetközi példán alapuló kampány célja, hogy a főhős utánajárjon, mennyire működnek a „Facebook-barátságok” az analóg életben. A kampány egy több részes, road movie jellegű online filmsorozat köré összpontosul, melynek egyedisége valódiságában és személyességében rejlik. Az epizódokban felkeresett Facebook barátok ugyanis a valóságban is Tomi rég (vagy akár sosem) látott ismerősei, akikkel a találkozást és kávézást főszereplőnk 2 GoPro kamera segítségével örökíti meg. A koncepció kidolgozásában és kivitelezésében Lengyel Andor rendező-producer, valamint produkciós stábja segíti az ügynökség munkáját. 

Ezzel párhuzamosan együttműködve az Index-szel átfogó barátkutatást is indított a márka. A részletes kérdőív, amelynek eredményeit májusban publikálják, olyan kérdésekre keresi a választ, mint, hogy hány barátunk van, hol szereztük őket, milyen módon tartjuk a kapcsolatot és vajon hiszünk-e férfi és nő barátságában. A kampány PR-tevékenységéért az UNIOMEDIA felel. 

Az Igazán barátok? kampány tervezéséért és médiavásárlásáért az MEC Hungary Kft. felel. Pöll Viktória group brand manager kiemelte, hogy a teljes kampányt erős médiatámogatás kíséri: májustól folyamatosan digitális, majd júniusban országos TV támogatást kap a kampány. A MEC csapatának (Igaz Vivien kommunikációs manager és Koczó Krisztina taktikai tervező) feladata, hogy az webizódok minél több csatornán és minél több emberhez jussanak el a hirdetéseken keresztül. 

„Az Igazán barátok? kampány tökéletesen épít a NESCAFÉ DNS-re, hősünk missziója és az egyes találkozások megmutatják, hogy mennyi lehetőséget, élményt rejthet egy bögre kávé. A kávé „kapunyító” szerepet játszik minden epizódban: segít a kínos pillanatok feloldásában, egy kávé mellett könnyebb a bocsánatkérés és a közös emlékek felidézése is. – emelte ki Mátyus Anna, a NESCAFÉ 3in1 brand managere.