Területek

 

Ismerd meg vállalatunk tevékenységi területeit, ahol a szakmai gyakorlaton résztvevő diákoktól kezdve a rutinos szakembereken át mindenki számára valódi lehetőség kínálkozik, hogy sikertörténetünk részesévé váljon.

Marketing

Termékmenedzsereink (Brand manager) munkájukkal az eredményes értékesítést segítik elő. A bevezetéstől kezdődően végigkísérik az adott termék életútját, kampányokat, promóciókat dolgoznak ki, fogyasztói kutatásokat készíttetnek, és elemzik azokat. Munkakörük elengedhetetlen része a piac alapos és naprakész ismerete, valamint a versenytársak figyelése.

A Fogyasztói Szolgálat és a CRM (Consumer Relationship Marketing) programmal foglalkozó kollégák legfontosabb feladata a kapcsolattartás a fogyasztókkal, így jobban megismerhetjük a fogyasztói igényeket.

A marketingkutatási csoport felelős a piackutatási projektek irányításáért és az eredmények elemzéséért.

A trade marketing csapat feladata a Nestlé üzleti partnereivel, mint vevőkkel való kapcsolattartás, emellett kereskedelmi aktivitások, vásárlásösztönző tevékenységek megtervezésével és kivitelezésével gondoskodik a vásárlói és fogyasztói igények magas szintű kielégítéséről és a termékek iránti folyamatos érdeklődésről.

Értékesítés

Az értékesítési területen dolgozó kollegák elsődleges célja cégünk termékeinek értékesítése. Az értékesítési terület igen sokrétű, többféle tevékenységi körben is kínálunk állásokat, így például területi képviselő, területi vezető, key account manager vagy sales manager pozíciókba.

Munkakörtől függően értékesítéssel foglalkozó munkatársaink feladatai közé tartozik az egyes termékcsoportok értékesítési stratégiájának kialakítása, éves árbevétel tervezése, kapcsolattartás a cég ügyfeleivel, éves keretszerződések megkötése, vevői igények felmérése és kielégítése, termékeink bolti jelenlétének biztosítása az üzletekben. A vevőkkel való kapcsolattartás mellett fontos a társosztályokkal (marketing, pénzügy) történő együttműködés is.

Számvitel / Pénzügy / Controlling

Pénzügyi csapatunk fő feladata a cég gazdaságosságának mérése, pénzügyi folyamatainak figyelemmel kísérése. Kollegáink aktívan részt vesznek a stratégiai és üzleti tervezésben, elemzéseket készítenek, pénzügyi információt nyújtanak, beszámolókat készítenek. A munkához nagyfokú precizitás és elemző készség valamint szakirányú végzettség szükséges.

Termelés

Cégünk Magyarországon 3 gyárat üzemeltet, mindhárom régiós ellátó központ. 

Szerencsi gyárunk a kávékeverékek, az instant kávék és az instant kakaóporok gyártásának regionális központja. Itt történik a Nescafé 2in1, 3in1, Gold 3in1 és Green 3in1 kávékeverékek, Nescafé Classic és Gold kávék, valamint Nesquik kakaópor töltése és csomagolása.

Az üreges csokoládéfigurák - SMARTIES, KIT KAT, BOCI, AFTER EIGHT - gyártása a diósgyőri gyárunkban történik, innen látjuk el a CEFTA országokat, illetve Nyugat-Európát, de a tengerentúlra is szállítunk.

Büki gyárunk a Nestlé Purina PetCare (állateledel üzletág) regionális központjaként Friskies és Darling állateledeleket gyárt a közép- és kelet-európai országok számára, valamint a 2011 júliusában átadott, új gyáregységben alutasakos Felix termékeket állít elő.

Supply chain (ellátási lánc)

Az ellátási lánc folyamata a nyersanyag-kitermeléstől a késztermékek a végfelhasználókhoz történő kiszállításáig tart, illetve magában foglalja a termékekhez kapcsolódó különböző szolgáltatásokat (szervizszolgáltatások, hulladékkezelés, újrahasznosítás). Az ezen a területen dolgozó kollegák feladata a termékek beszerzése és a készletgazdálkodás, továbbá a raktárkészletek optimalizációja, vagyis annak biztosítása, hogy mindig megfelelő mennyiségű és minőségű termék álljon a vevők rendelkezésére. Tevékenységük fő célja a termelés és az értékesítés támogatása, az értéknövelt szolgáltatások biztosítása, illetve a vevőkiszolgálás színvonalának folyamatos javítása.

Beszerzés

Az ellátási lánc részeként kiemelt szerepe van a beszerzési osztály munkájának. Az itt dolgozók biztosítják a Nestlé Hungária Kft. központjának és magyarországi gyárainak alapanyagokkal, csomagolóanyagokkal, reklámanyagokkal, illetve szolgáltatásokkal való ellátását. Munkájuk fő célja a szállítókkal való eredményes együttműködés kialakítása, a vállalat költséghatékonyságának biztosítása, illetve belső hatékonyságának növelése.

Humán erőforrás

HR-es kollégáink feladata olyan szervezeti kultúra, munkahelyi légkör kialakítása, amely ösztönzi a munkatársak közötti együttműködést és a szervezeti célokkal való azonosulást, így biztosítva az elkötelezettséget munkájuk, a csapat és a cég iránt. A munkatársak szakmai ismereteinek és képességeinek ésszerű hasznosítása mellett fontos feladat a vonatkozó törvényi előírásoknak, illetve a vállalat jogi és szociális kötelezettségeinek való megfelelés is.

Vidéki gyáraink önállóságot és felelősséget kapnak, hiszen a műszakrend, a változó emberierőforrás-igény, valamint a termeléssel kapcsolatos összetett teendők helyi irányítást igényelnek.