Gyakran ismételt kérdések

Mi a Nestlé Hungária Kft. címe?

Székhelyünk címe: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 7.

Mely üzletágak tartoznak a Nestléhez Magyarországon?

A Nestlé Csoport érdekeltségébe tartozik Magyarországon a Nestlé Hungária Kft., a Cereal Partners magyarországi üzletág, a Nestlé Purina magyarországi üzletág, a Nestlé Professional magyarországi üzletág, a Nespresso magyarországi üzletág, a HealthCare Nutrition, valamit Infant Nutrition magyarországi üzletágak.

Milyen termékekkel van jelen a Nestlé Magyarországon?

A Nestlé jelenleg édesipari termékekkel, instant italokkal, reggelizőpelyhekkel, állateledelekkel, csecsemőtápszerekkel, bébiételekkel és -italokkal, konyhai és nagykonyhai termékekkel, jégkrémekkel, kávétermékekkel, valamint klinikai enterális tápszerekkel van jelen a magyar piacon.

Ki a Nestlé Hungária Kft. ügyvezető igazgatója?

A Nestlé Hungária Kft. ügyvezető igazgatója 2015 januárjától Jean Grunenwald. 

Hányan dolgoznak a Nestlénél Magyarországon?

A Nestlé Magyarországon összesen közel 2000 embert foglalkoztat.

Hol vannak a Nestlének gyárai Magyarországon?

A Nestlé Magyarországon három gyáregységet üzemeltet. A szerencsi gyár az italporgyártás, a diósgyőri üzem az üreges csokoládéfigurák, a Bükön található gyár az állateledelek regionális központjaként látja el termékekkel az európai piacokat.

Mit jelent a Nestlé táplálkozás, egészség és életmód iránt elkötelezettsége?

Valaha az étel csak üzemanyagként szolgált a túléléshez. A mai fogyasztók azonban többre vágynak. A célunk, hogy az élelmiszerekkel és a táplálkozással kapcsolatos tudományos kutatásainkon alapuló megoldásokkal hozzájáruljunk az életminőség javításához és az egészséges életmód megvalósításához. Célunk emellett a fogyasztók tudásának és táplálkozással kapcsolatos ismereteik bővítése világos, felelős kommunikációval.

Hogyan léphetek kapcsolatba a Nestlével?

Telefonszámunk: 2016. július 1-ével kezdődően: 06 80 44 28 81 zöldszám. Fogyasztói Szolgálatunk munkatársai munkanapokon reggel 8-tól 17 óráig fogadják a hívásokat. Ezután üzenetrögzítő áll rendelkezésre, illetve az önkiszolgáló menürendszer segítségével éjjel-nappal meghallgathatják a legfontosabb információkat.

E-mail címünk: info@hu.nestle.com, vagy a www.nestle.hu oldalon a Fogyasztói Szolgálat elérhetősége menüpontra kattintva küldhető üzenet.

A PURINA állateledelekről információt szerezhetnek a PURINA Információs kék számán is: 06-40-20-40-20, munkatársaink munkanapokon reggel 8-tól 17 óráig fogadják a hívásokat. A tájékozódáshoz itt is segítséget ad az önkiszolgáló menürendszer.

Levélcímünk: Nestlé Fogyasztói Szolgálat 1388 Budapest Pf. 85.

Mi a Nestlé adományozási politikája?

Az adományozás terén a Nestlé Hungária Kft. együttműködő partnerei a Magyar Vöröskereszt (www.voroskereszt.hu) és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület (www.elelmiszerbank.hu).