1948-1959


A fogyasztók nagyobb kényelme


A háború utáni időszakot a fokozódó konjunktúra jellemezte. Ekkor mind Európában és az Egyesült Államokban megjelentek az emberek életét megkönnyítő berendezések, a hűtők és fagyasztók. A fogyasztók körében népszerűek a kényelmi termékek, melyre válaszul a Nestlé Alimentana olyan új termékekkel jelenik meg, mint például a Nesquik és a Maggi készételek.

1948



Az Alimentana az Egyesült Államokban Nestea néven piacra dobja az instant teát, amely a Nescaféhoz hasonló módszerrel készül, és mind hidegen és forrón fogyasztható. A hideg tejben is könnyen oldódó Nesquik is megjelenik az amerikai piacon, ahol igen kelendő.


1954



A Nestlé csecsemőtápszere por alakban már 1948 óta kapható, de ettől az évtől Cerelac márkanéven kerül forgalmazásra. Az eredetileg csak leveskockaként értékesített Maggi ételízesítő márkája a Fondor immár por alakban is kapható. A könnyen használható fűszerszóróba csomagolt ételízesítő így már a konyhában, sőt az étkezőasztalnál is kényelmesen használható.


1957

A Maggi márkanév alatt betör a piacra a konzerv ravioli. A termék elsöprő sikere arra ösztönzi a Nestlét, hogy további konzerv és készételekkel jelenjen meg a piacon, melyek a növekedést jelentő új szegmenst képviselik.