Rólunk

 

Henri Nestlé gyógyszerész 1867-ben fejlesztette ki az első anyatej-helyettesítő tápszert olyan anyák számára, akik nem tudták szoptatni csecsemőjüket, és ezzel megmentette egy környékbeli koraszülött csecsemő életét. Kevesen tudják, hogy a világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata egykor egy kis svájci kutatólaborból indult el. A Nestlé hamar kinőtte alapítója otthoni laboratóriumát, egy dolog azonban nem változott az idők során: az emberközeliség és az alapvető értékek tisztelete. Ezek azóta is a cég filozófiájának alapkövei.

A vállalat stratégiáját továbbra is néhány fő alapelv irányítja. Termékei az innováció és termékmegújítás révén képesek a növekedést biztosítani, fenntartva ugyanakkor az egyensúlyt a tevékenységek földrajzi eloszlásában és a kínálatban. Fontos szempont az is, hogy a hosszú távú lehetőségeket soha nem szabad feláldozni a rövid távú teljesítmény érdekében. A Nestlé nagy hangsúlyt helyez arra, hogy vásárlóinak mindig a legjobb minőségű élelmiszereket biztosítsa. Nem meglepő hát, hogy nap mint nap milliók választják a cég termékeit és fejezik ki ezzel a Nestlé iránti bizalmukat.

A Nestlé ma a világ vezető élelmiszeripari, táplálkozás, egészség és életmód vállalata. Központja Svájcban, Veveyben van. 2009-ben az árbevétele meghaladta a 108 milliárd svájci frankot. A vállalat világszerte közel 280 000 embert foglalkoztat, 449 gyárat üzemeltet, termékeit 130 országban forgalmazza.

A Nestlé Üzleti Alapelvei

A Nestlé Üzleti Alapelvei vállalati kultúránk alapját képezik, amely az elmúlt 140 év során formálódott.

Lausanne, Svájc

A lausanne- i Nestlé Kutatóközpont a St. Louis-ban és Pekingben található egységeivel a tudományos felfedezésekért, valamint az alap-, és alkalmazott kutatásokért is felelős.