Ünnepeljük együtt a Nescaféval a kávézás iránti közös szenvedélyünk 80 évét!

To Press Releases listszept. 29, 2017

Október 1-én, a kávé világnapján a kávézás iránti közös szenvedélyünk 80 évét ünnepeljük a Nescaféval.

Naponta fél milliárd ember élvezi az egy-egy csésze Nescafé által nyújtott kikapcsolódást a világ több mint 180 országában. Ennek köszönhetően a Nescafé a világ első számú kávémárkája, az Interbrand Top 50 globális márkaérték rangsorán a 36. helyet foglalja el.

Mi is tudná tehát jobban összekötni az embereket egy olyan napon, melyen a kávét ünnepeljük? Ezen a napon a Nescafé szerte a világon pop-up kávézók felállításával igyekszik összehozni a fiatalokat, hogy felfedezhessék a fenntartható gazdálkodásból származó finom gőzölgő kávé minőségét és a mögötte rejlő kreativitást is.

 

A pop-up kávézók Szöultól Sydney-ig, Pekingtől Berlinig, Milánótól Kingstonig népszerűsítik a zamatos kávé iránti szenvedélyünket és szakértelmünket. Mindez a minőségi kávécserjéket termesztő gazdákkal és a keverékeket készítő szakértőkkel kezdődik, hogy végül a barátainkkal együtt élvezhessünk egy kellemes kávét.

A baristák által tartott nyitott események lehetőséget adnak a kávéfogyasztó fiataloknak saját kávéköltemények készítésére és arra, hogy saját maguk is baristájává váljanak.

A kávérajongók Budapesten a Gozsdu udvarban kóstolhatják meg a baristák által elkészített Nescafé kávékülönlegességeket október 1-jén 10:00 és 17:00 óra között. Az esemény részletei itt találhatóak.

A Nescafé immár harmadik éve invitálja a kávé szerelmeseit #GoodMorningWorld kampányával. További információkért látogasson el a https://www.nescafe.hu/ oldalra.

***

A Nestlé vezető márkája, a Nescafé 1938. április 1-én jelent meg először a piacon Svájcban. A Nestlé a világ legnagyobb kávétermelője, márkái közé tartozik a Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, és a Nespresso.