Sort by
Sort by

Kapcsoljuk össze a világot... fenntartható Nescaféval!

Vissza a sajtóközleményekre

Semmi nem hozza össze úgy az embereket, mint egy jó csésze kávé. A Nescafé most a Facebookon 24 órán keresztül folyó globális bögreátadós kávélánccal hozza össze digitálisan az embereket.

A kávé világnapját idén, 2016-ban a #GoodMorningWorld kampány keretében világszerte több tízezer embert szólítunk meg, hogy együtt ünnepelje velünk a nap kezdetét egy bögre Nescaféval, majd adja tovább.

A kávé lánc október 1 reggel indult Ausztráliából és a napkel október 1 reggel indult Ausztráliából és a napkeltével együtt körbeutazza a világot. Minden beküldött videóért a Nescafé a fenntartható termelést támogatandó egy-egy fiatal kávécserjét ad egy-egy gazdának.

A Nestlé a világ legnagyobb kávétermelője, a kávé iránti kereslet pedig évről évre növekszik. A társaság kávéval foglalkozó üzletágai nagy hangsúlyt fektetnek a fenntartható forrásból származó, jó minőségű nyersanyagokra annak érdekében, hogy a világon mindenki, mindenhol élvezhesse a kiváló kávé aromáját.

Nescafé, a világ kedvenc kávémárkája több, mint 180 országban kínál minőségi kávétermékeket megfizethető áron. A Nespresso az egyadagos szuper prémium kiszerelésével, a Nescafé Dolce Gusto pedig az otthon is élvezhető kreatív kávéival hódít.

A fenntartható kávétermeléssel kapcsolatos kötelezettségvállalásunkról itt olvashatnak bővebben.