Sort by
Sort by

A Nestlé „a világ 5. legkedveltebb márkája”

Vissza a sajtóközleményekre
Budapest

Egy, 15 nagy nemzetközi piacon 70.000 fogyasztó részvételével végzett felmérés eredménye szerint a Nestlé az 5. legkedveltebb márka a világon.

Az élelmiszer- és italipari szereplők közül a Nestlé végzett az APCO Insight globális véleménykutató vállalat felmérésén az első helyen.

A rangsor egy, a világ több mint 600 legnagyobb vállalati márkáját érintő tízéves kutatási projekt eredménye.

A siker kulcsa
Patrice Bula, a Nestlé ügyvezető alelnöke a kutatás eredményére reagálva elmondta: „A Good Food, Good Life’ az az ígéret, amely szerint minden egyes nap és mindenhol azon dolgozunk, hogy az emberek életét jó ételekkel és italokkal tegyük jobbá. A dolgozóink erőfeszítései, mellyel azon vannak, hogy ezt a vállalást teljesítsük, nagyszerű eredményeket hoznak és a fogyasztókat megnyerve győzni tudunk, ahogy ezt a jelen kutatás is bizonyítja.

A Nestlé minden nap körülbelül egymilliárd, a világ szinte minden országában forgalmazott terméket gyárt.

A világ vezető táplálkozás, egészség és életmód vállalataként a Nestlé termékeivel ízletesebb és kiegyensúlyozott összetételű választást kínál a fogyasztóknak, és ezt teszi immár majdnem 150 éve.

A vállalat világszintű forgalma 2012-ben meghaladta a 92 milliárd svájci frankot. A forgalom 43%-át a feltörekvő piacokon realizáltuk.

Relevancia és megértés
Az APCO nyolc olyan érzelmet határozott meg, mint például a büszkeség, megértés és kíváncsiság, melyek döntő szerepet játszanak a hatékony márkakommunikációban.

A Nestlé a relevancia és megértés területén a legtöbb pontot érte el.

A kutatók a világ legkedveltebb vállalataként a Disneyt nevezték meg, ezt követte a Yahoo!, a Google és a Sony. A Kellogg’s a 12., a Coca-Cola a 14. a Pepsico pedig a 17. helyen áll.

„Azok a legjobb márkák, melyek erős és tartós érzelmi kapcsolatot alakítanak ki a fogyasztókkal” mondta Bryan Dumont, az APCO Insight elnöke a kutatás megjelenését kísérő nyilatkozatban.

Márkaépítés Nestlé módra
A vállalat „Márkaépítés Nestlé módra” programja megfelelő keretrendszert biztosít a marketing szakemberek számára, hogy nagyszerű, a fogyasztók számára vonzó márkákat építsenek.

A Nestlé marketing tevékenysége kiegészítéseképpen és az eredményes márkabeszélgetés elősegítése céljából egyre növekvő szerepet vállal a digitális és közösségi médiában.

Facebook rajongók
A vállalat márkáit felvonultató, világszerte több, mint ezer weboldal mellett jelenleg 850-et meghaladó Nestlé márkaoldal található a Facebookon.

A vállalatnak összességében mintegy 180 millió Facebook rajongója van.

A Nestlé idén az éves „Global Rep Trak” tanulmány szerint a világ első tíz legtekintélyesebb vállalata közé tartozik.

A tanulmány szerint, melynek célja megérteni, hogy a vállalatok miképp szerzik meg világszerte a nagyközönség bizalmát és támogatását, a társaság a kilencedik helyen áll.

Kapcsolódó információ angol nyelven:
APCO Worldwide
Reputation Institute
2013 RepTrakTM 100 tanulmány

Kapcsolódó hírek angol nyelven:
A Nestlé a világ első tíz legtekintélyesebb vállalata között
A Fortune fogyasztói élelmiszeripari termékek kategóriájában a Nestlé első helyen végzett
A Nestlé a széndioxid kibocsátást csökkentő vállalatok élén